Bekijk: de advertentie voor instantnoedels die alles heeft in de menselijke beschaving (nou ja, bijna)

2021-12-30 16:43:51 By : Ms. yoyo yan

Ondersteuning Scroll.in Uw steun is cruciaal: India heeft onafhankelijke media nodig en onafhankelijke media heeft u nodig.Studenten, alleenstaanden en degenen die over het algemeen niet kunnen koken, hebben één gerecht om ze allemaal te regeren.Het heeft verschillende merknamen: Maggi, Koka, Top Ramen, .Instantnoedels, die in de jaren vijftig werden geproduceerd, besparen tijd, voeden menig hongerige ziel en ondanks berichten dat ze misschien niet goed zijn voor de gezondheid, zijn ze over de hele wereld geliefd.Hier is Chikin Ramen, het instantnoedelbedrijf, waarmee het allemaal begon.Het viert zijn 58e verjaardag door al het leven ervoor en erna te vieren.Hoe?Door elke popcultuur "buzz point" - drones, de samoerai, voetbal, sumo, zombies en zelfs een speciaal optreden van een kat - in een video van drie minuten te zetten.Het resultaat?Een advertentie met de titel Instant Buzz – Samurai Drone Cat Idol Superhuman Rube Goldberg Viewer Warning Too Explosive High School Girl.Nissin neemt zijn reclame voor instant noedels behoorlijk serieus.Eerder maakten ze een geanimeerde samoerai-actievideo op rapmuziek om te praten over de oorsprong van hun merk instantnoedels.