Thai Wah realiseert recordomzet in 1H2022, beweegt agressief naar Zuidoost-Azië en hernieuwbare energie

2022-08-14 09:04:31 By : Ms. Betty Lin

Als het toonaangevende Agri-Food-platform in Zuidoost-Azië is TWPC actief in 5 landen, verdeeld over 15 vestigingen, verspreid over een volledig productportfolio van consumentenvoeding en voedseloplossingen, B2B-zetmeel en voedselingrediënten, evenals het nieuwe tapioca-bioplastic-platform, ROSECO.Voor de eerste helft van 2022 realiseerde TWPC een sterke omzetgroei in alle segmenten van haar activiteiten, waarbij significante prestaties afkomstig waren van haar kernvoedingsactiviteiten in Thailand en Vietnam, die een hoge dubbelcijferige groei lieten optekenen.De lancering van zijn nieuwe instant-vermicelli is nu een van de snelst groeiende merken in Thailand dit jaar, en de verkoop in Vietnam zal verdubbelen naarmate het bedrijf zijn productontwikkelingsstrategie positioneert om een ​​assortiment betaalbare, handige en hoogwaardige consumentenproducten te ontwikkelen. etenswaren.Ho Ren Hua, Chief Executive Officer, Thai Wah Public Company Limited (TWPC), zei: "Het ontwerpen en ontwikkelen van een zeer sterke, wereldwijd uitgebalanceerde portefeuille is een belangrijke hoeksteen van onze algemene strategie sinds de start van Covid in maart 2020", merkte CEO Ho Ren Hua op.“Als een van de weinige verticaal geïntegreerde agrovoedingsspelers in de regio, van boer tot schap, hebben we ons de afgelopen drie jaar gefocust op het versterken van onze volledige waardeketencapaciteiten en het lokaliseren van al onze toeleveringsketen- en verkoopcapaciteiten op wereldwijde markten.We blijven profiteren van dit momentum in een post-covid-tijdperk met een sterke vraag naar basisconsumptiegoederen en betaalbare voedingsproducten”, voegde hij eraan toe.Een nieuwe reeks kant-en-klare instant vermicelli-producten is nu verkrijgbaar in heel Thailand, en Song Long, het belangrijkste vlaggenschipmerk in Vietnam, is een van de snelstgroeiende noedelmerken voor consumenten in de regio.Voor zijn B2B-activiteiten op het gebied van zetmeel en ingrediënten zet het bedrijf zijn versnelling voort in hoogwaardige producten, gemodificeerde zetmelen en biologische tapioca die nu afkomstig zijn uit de hele Zuidoost-Aziatische regio.Ondanks de Q2-lockdown in China, blijft het bedrijf een sterke volumegroei realiseren ondanks verstoringen van de toeleveringsketen, een bewijs van zijn diepgaande verkoop- en marketingcapaciteiten in de Azië-Pacific.Met het oog op 2025 is Thai Wah van plan om de verkoop in Azië-Pacific aanzienlijk te verhogen door zowel zijn productie-, distributie-, verkoop- en marketingbasis uit te breiden van 15 naar 20 locaties, en zijn operationele capaciteiten in China, Vietnam, Laos, Cambodja en Indonesië te blijven versterken .Het bedrijf is sinds 2017 verdubbeld in winst en omzet en heeft gedurende de Covid-periode meer dan 20 nieuwe producten gelanceerd, gericht op de wereldwijde markt van voedsel, zetmeel, biologische en duurzaam geproduceerde materialen.“Landbouw en voedsel zijn inherent een wereldwijde onderneming, en met de dreigende uitdagingen op het gebied van wereldwijde voedselzekerheid en klimaatverandering, hebben we een grote verantwoordelijkheid om onze wereldwijde klanten sneller en beter te bedienen vanuit dit deel van de wereld.In de afgelopen 6 maanden is onze tractie op het gebied van wereldwijde verkoop en marketing enorm toegenomen en bedienen we nu enkele van 's werelds toonaangevende wereldwijde merken en klanten.We zijn uniek en volledig plantaardig van boer tot schap, en dat past goed bij onze wereldwijde klanten als toonaangevend B2B Agri-Food-bedrijf in Zuidoost-Azië.We zullen doorgaan met het versterken van ons hele Zuidoost-Aziatische platform van boer tot schap”, aldus Ho.Bovendien zal Thai Wah agressief investeren in hernieuwbare energie - met een doelstelling van meer dan 50% gebruik van hernieuwbare energiebronnen tegen 2025 als onderdeel van zijn langetermijnverbintenis om zijn CO2-voetafdruk te verkleinen naar netto nul en kostenefficiënt te zijn als een belangrijke speler.Eerder in 2022 lanceerde het zijn eerste nieuwe bedrijf in duurzame verpakkingen.ROSECO, gelanceerd door Thai Wah, is 's werelds eerste en toonaangevende op tapioca gebaseerde platform voor bioplastics en duurzame verpakkingen met een leidende rol bij het aanpakken van de wereldwijde uitdagingen op het gebied van plastic en klimaatverandering vanuit Zuidoost-Azië.Copyright Ⓒ 2022 Nationthailand - Alle rechten voorbehouden.